Viatge a l'exposició 'Tresors submergits d'Egipte' a Madrid
L'Institut Valencià d'Egiptologia ha organitzat per al dissabte 14 de juny del 2008 un viatge a Madrid per a visitar l'Exposició 'Tresors submergits d'Egipte'. La mostra, després de visitar BerlÃn, Bonn i ParÃs, permet contemplar a Espanya al voltant de 500 peces d'art recuperades del mar enfront de l'actual Alexandria per l'arqueòleg submarà Franck Goddio, que comprenen des de l'Egipte dels últims faraons i l'època ptolemaica fins als temps de l'Alexandria romana. Al mateix temps l'exposició oferix una panorà mica espectacular sobre els treballs de rescat submarins efectuats.
Viatge limitat a 30 persones. ATENCIÓ, GRUP COMPLET
PROGRAMA
- Eixida de València el dissabte 14 de juny amb autobús a les 7:00 hores des de la font del passeig de l'Albereda al costat dels Jardins de Vivers.
- Arribada a Madrid sobre les 12:00 hores.
- Visita guiada a cà rrec dels organitzadors de l'exposició a les 13:00.
- Dinar a les 15:30 (no inclosa en el preu).
- Tornada a les 17:00 hores a València, tenint prevista l'arribada al voltant de les 21:00 hores.
PREU
Socis IVDE (50 €)
No Socis (60 €)
EL VIATGE INCLOU
- Desplaçament amb autobús València - Madrid (exposició) - València.
- Entrada a l'exposició.
- Visita guiada.
- Assegurança de viatge.
INFORMACIÓ I RESERVES. GRUP COMPLET
Tots els que estigueu interessats heu de formalitzar la inscripció com més prompte millor (mà xim 30 persones) i comunicar-ho a algun dels responsables organitzatius:
- José MarÃa Zaragozá (telèfon 619 410 124)
- Pedro Collado (telèfon 652 155 665)
- Telèfon de l'IVDE 667 946 879
Per a formalitzar la inscripció es necessita realitzar el corresponent ingrés al compte de l'IVDE de Bancaixa amb el número 2077 0048 37 1101361039. Fer constar el nom complet a l'ingrés.



